mandag den 15. september 2008

De første dage i Canada ll


Dag 3
Lidt kedeligt men vi var i swimmingpool og spillede tennis og spillede Heroscape - et brætspil.

Dag 4
Jeg var i svømmehal og til taekwondo. Til taekwondo huggede jeg en en-centimeter hård plastik plade over. Det var ret sjovt. Kan huske så meget så det er derfor ............. ja at jeg ikke kan huske det hele.

Dag 5
Så var vi i Science World som var et experimentarium. Det var rigtig funny. Der var sådan en man skulle sætte på hovedet. Så skulle man bare slappe af og så kom kuglen frem. Men der sad en overfor som der også slappede af. Men de havde sat en af dem til hele tiden at vinde så så sjov jeg den heller ikke. Så blev der vist en film med nogen grotter.

Dag 6
Så skal mig Sigga og Bjørn på vandre tur. Først kørte vi i 3 kvarter. Så kom vi endelig frem. Så spottede jeg lige en sti. Den tog vi så. Vi gik i 5 minutter. Der var ret stejlt men så kunne vi komme ned et sted. Vi kom ned til nogen 2 en halv meter høje siv over det hele. Det gik vi så ud i. Så gik vi lidt ind til skovstien igen. Så så vi en bål plads hvor vi satte os ned. Så sagde Sigga ”se lige bag os”. Der var brombær over det hele. Så blev vi mæte og gik videre. Så var der en strand FULD AF MUDDER OVER DET HELE. Det var så ulækkert. Så fandt vi en sti op til bilen og kørte hjem. Vi grillede i haven og spillede guitar. Kan spille 4-5 sange. Så gik jeg i seng.

Dag 7
Nu skulle vi til Squamish hvor vi skulle vandre i the Chief som er et bjerg. Det var ultimativt hårdt. Vi vandrede 2 en halv kilometer op af et bjerg. Vi var to der vandrede sammen. Mig og Simon med en halv liter vand. Han var voksen. Vi kom i alt 582 højdemeter op. Kan ikke helt forklare det.

1 kommentar:

Altan Afhængig sagde ...

Hej Kalle,
Hvor er det fedt at kunne følge med i hvad i laver, når nu vi ikke kan dikke jer herhjemme:)
Det er jo helt vildt hvad i allerede har oplevet. Troede at der var en bjørn bag ved jer da Sigga sagde 'VEND JER LIGE OM'. Men det var heldigvis brombær!
Pas godt på din lillesøster og sig hun skal passe godt på dig;)
Kram fra mos